maanantai 7. joulukuuta 2009

4/6 yö ja pohdiskelua

Kovasti olisi nukuttanut illalla, mutta pakko oli nousta ja lähteä. Onneksi tulin tänään normaalia myöhempään töihin, joten ei tarvitse tänä iltana hoidella iltapiikkejä yms. Muutoin kyllä päivä meni leppoisasti, päivätyön merkeissä kävin yhdessä palaverissa ja lopun aikaa tein töitä kotoa käsin. Tänään todella mietin pitäisikö jättää toinen työ pois. Taloudellista pakkoa ei ole tehdä kahta hommaa joten hyvin voisi päästää itsensä pikkuisen helpommalla. Sitten tietenkin mietin kumman työn jättäisin pois, se olisi päivätyö, ehdottomasti. Kuitenkin sitten mietin niitä pitkiä vapaita mitä yötöistä tulee. Olen sellainen sähköjänis että mahtaisinko osata olla pitkiä vapaita aina vapaalla. Tosin onhan minulla vapaaehtoistyö ja opiskelukin vielä ensi vuoden, joten niissä kuluisi aikaa. Tosin nyt olen kyllä opiskelujen suhteen ollut todella saamaton, ihan hävettää. En ole saanut syksyn tehtäviä tehtyä ajallaan ja paljon on rästissä. Aikaa olisi ollut, mutta kun ei kertakaikkiaan ole kiinnostanut. Minun on silloin aivan turha lähteä mitään yrittämään, aikaiseksi ei tule lauseen lausetta. Nyt kun nämä yöt ovat takana, alkaa pidempi vapaa. Silloin olen päättänyt tehdä tehtävän päivässä ja saada kurottua juttuja kiinni. No, se aika mitä en ole opiskellut on kyllä mennyt suoraan lapsille, joten se on tietenkin mainio asia. Nautin siitä kun saan viettää aikaa lasten kanssa ja saan siitä mielettömästi voimaa.
Menipäs nyt muuten vakavaksi mutta näin välillä.
Oikein hyvää yötä...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti