torstai 5. marraskuuta 2009

Talven odottelua


Niin se vain on että jälleen on satanut ensilumi. On se vain aina yhtä mukavaa saada vaalea peitto maan päälle. Toivottavasti alkaisi pakastamaan sen verran, että lumi pysyisikin. Syksyn kauneuden nyt ollessa ohi, päiviä hiukan valostuttaisi luminen maa. Heti kun näkyy muutama lumihiutale, alkaa jo haaveilu joulusta. Tekisi mieli jo kaivaa joulukoristeet esiin, mutta taitaa vielä tässä vaiheessa rajautua enkeleihin ja tuikkuihin.
Minulla on nyt öistä ollut pidempi vapaa ja päivätöistäkin on ollut palkatonta vapaata. Näin olen hiukan saanut keskityttyä kouluhommiin. Viimeinen vuosi pyörähtää tuotapikaa käyntiin ja haaveissa tietenkin saada lopputyökin ajallaan tehtyä. Olen myös kantanut kirpputorille tavaraa. Ei tarvitse kun kaapinovea hieman raottaa niin jo löytyy kassillinen kirpparitavaraa. Nyt on pöytä ollut vajaat kolmeviikkoa ja myynti on noin 200€. Olen laittanut todella alhaiset hinnat 1-5€. Tuntuu siltä että tavarat menevät paljon helpommin kaupaksi kuin vaatteet. Yksi ehdoton myyntiartikkeli on lasten lelut. Poika teki erilaisia ukkeli -ja legopusseja ja ne menivät samantien.
Mutta tässä tältä erää, palaillaan taas ja oikein hyvää yötä!!

1 kommentti:

  1. Olen itse huomannut saman asian, kaikenlainen tavara menee kyllä kirpparilla kaupaksi, mutta vaatteet paljon huonommin.

    Lunta odotellessa... :) ja Joulua! :)

    VastaaPoista