tiistai 18. elokuuta 2009

Jalkojen hoidosta


Kuten jo aiemmin mainitsin, jalkojen hoito on minulle tärkeää. Kovat kantapäät ovat tuskalliset kun koko yön ja joskus päivän perään on jalkojen päällä. Itse tykkään Avonin tuotteista. Niissä on hyvää jo sekin että ne tulevat minulle kotiovelle asti :). Tykkään ostella kaikenmoisia purnukoita, mutta sille vähemmän on nykyään aikaa.

Oheiset Avonin jalkojen kuorintavoide ja virkistävä jalkasuihke ovat tuotteita joihin olen kovasti tyytyväinen. Kuorintavoiteen voi laittaa jalkoihin kun menee vaikka saunan löylyihin. Kun voide on pesty pois voi suihkauttaa jalkasuihketta saunan päälle. Toisaalta joka ilta, olen sitten töissä tai kotona laitan jalkavoidetta ja sukan päälle niin jopas tuntuu mukavalle. Sitten vapaailtoinahan voi antaa jaloille hieman ekstraa. Raspaa en käytä kuin ehkä pari kertaa kuussa. Jalat pysyvät pehmoisina säännöllisellä rasvauksella.

Avonin tuotteet eivät tunnu tahmaiselta ja kuivuvat melko äkkiä. Kaiken kukkuraksi ne ovat melko pieniä purkkeja, josta tykkään, koska olen melko muutoshaluinen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti